Kde budeme hľadať

Štandard kvality

Naposledy upravené: 8 Január, 2018

Štandard kvality pri jedlách

Bohatý výber

Jedlá vedia zaujať svojími prísadami, pôvodom a neposledne svojou chuťou. Vítané sú akékoľvek jedlá, ktoré nesú prvky kuchárovej vynaliezavosti, sú pripravené a podávané s duchom a láskou domáceho kuchára.

Hodnota

Cenu za jedlo si nastav tak aby sa rovnala trhovej cene jedla ale aj jeho kvalite vďaka tvojím skúsenostiam a snahe s prípravou.

Dostupnosť

Akonáhle je objednávka odoslaná, nakupujúci sa na jedlo teší a očakáva že kuchár jedlo pripraví v dohodnutom čase. Zamietnutie alebo neúspešnosť objednávky je pre nakupujúceho zlou skúsenosťou a dôvodom si už ďalšie jedlo neobjednávať.

Príprava

Kuchári dbajú na prípravu kvalitného jedla v najlepších možných podmienkach, v čistom prostredí, a varení či pečení s láskou ako pre vlastnú rodinu či priateľov.

Balenie

Pekne zabalené jedlo je znakom zodpovednosti kuchára a rešpektu k nakupujúcemu. Dodá mu vačšiu atraktivitu a exkluzivitu. Je to nevyhnutnou zložkou každého predaného jedla.

Štandard kvality pri zážitkoch

Dôveryhodnosť

Hostitelia sú nadšenými znalcami témy a svoje hlboké znalosti a schopnosti vedia preukázať.

Prístup

Hostitelia môžu poskytnúť informácie zo zákulisia, o ľuďoch, miestach alebo aktivitách, ktoré by si hostia sami nemohli vyhľadať.

Uhol pohľadu

Zážitok hovorí hostiteľov príbeh a dáva hosťom možnosť jeho svet spoznať a na plno sa doňho ponoriť. Cez svoje zážítky hostitel vytvára momenty, vďaka ktorým hostia pochopia jeho minulosť a uhol jeho pohľadu.

Účasť

Hostitelia dávajú hosťom príležitosť, aby sa zapojili do aktivit alebo konverzácií. Hostia niesú iba pozorovatelia.

Spojenie

Hostitelia vytvárajú prívetivé a intímne prostredie. Zoznamuje sa so skupinou a dbá aby hostia odišli s novými priateľmi. Prehlbuje osobný vzťah hosťa k veci alebo aktivite.

Presnosť

Hostia vedia, čo môžu očakávať vďaka popisu zážitku v ponuke hostiteľa. Ten zahrňuje informácie ako miesto konania, kto zážitok hostí, čo je v ňom zahrnuté, ako dlho bude trvať a čo sa bude pri ňom diať. Zážitku sa môžu zúčastniť iba hostia, ktorý si ho rezervujú cez YumYum.

Komunikácia

Úspešní hostitelia sú pri komunikácií s hosťami pozorní a ohľaduplní. Keď ich kontaktujú, reagujú rýchlo. Otvorené, jasná, slušná a harmonická komunikácia ukazuje hosťom, čo môžu očakávať a že sa môžu na hostitela spoľahnúť.

Záväzok voči rezervacií

Akonáhle je rezervácia potvrdená, hostia veria, že sa o nich hostiteľ postará. Zrušenie alebo zmena zážitku môže byť pre hostí nepríjemná. Od hostiteľov sa očakáva že budú mať popis zážitkov a ich voľné termíný vždy aktuálne.

Rešpekt

Dobrý hostiteľ vytvára prostredie, v ktorom sa každý hosť cíti, že sem patrí a že je tu vítaný. Chápe, že jeho hostia prichádzajú z rôznych miest. Ku všetkým hosťom sa chová s rešpektom.

Hodnota

Máš plnú kontrolu nad tým, akú cenu si za svoj zážitok budeš účtovať ale dôležité je určiť ju tak, aby sa rovnala očakávaniam s tým čo zážitok ponúka. Po ukončení zážitku by mali byť hostia spokojní s množstvom času, ktorý strávili a vyššej sumy, ktorú za zážitok zaplatili. Podľa uvedenej ceny by mali byť hostia schopní odhadnúť úroveň služieb a exkluzivitu, ktorá ich čaká.